onsdag 14 september 2016

Vill du tjuvkika lite på mitt nya kontor?

För några dagar sedan flyttade jag till mitt nya kontor på The House i Hovås. Bor du nära har du redan säkert sett det nya rostiga huset med sitt speciella utseende. Redan när jag såg första byggplanerna kände jag att det här skulle bli mitt nya kontor. Eftersom Hildurs lager numera är outsourcat är jag fri att sitta var jag vill. Nu slipper jag köerna in till stan och The House har ett bra miljötänk både när det gäller hur det är byggt och hur det sköts. Förutom att det är en inspirerande och snygg miljö att jobba i så har jag redan fått många kontakter och haft många givande och roliga möten. Nu har jag ju bara suttit några dagar men det känns som jag har hittat hem...
The House!

Här fikar vi, tar kaffe och i trappan är det föreläsningar.

Perfekt "vardagsrum" för fika och planering.

Avslappnande miljö...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar