onsdag 21 september 2016

Vi har haft en fantastisk dag i Göteborg!

Idag har Göteborg visat sig från sin bästa sida och vädret har varit fantastiskt. Dagen började på Eriksberg där vi hade möte om en del tekniska lösningar för Hildur. Kan inte riktigt gå in i detalj men ni kommer se lite förändringar i framtiden. Efter en god och trevlig lunch på River Café åkte vi in till centrala Göteborg där jag hade inköpsmöte med Asquith inför våren 2017. Gillar verkligen hela deras tänk när det gäller design och produktion. En av mina favoriter var den navyblå v-ringade tröjan som jag har på bilden längst ner till höger och som är nydesignad för nästa säsong. Jag är ju inte bästa modellen, med mina 159cm, men den smiter åt runt höften, sitter riktigt snyggt och är gjord av tjock härlig bambujersey. Andra favoriter var de fiskbensmönstrade linnena och yogabyxorna. Deras linnen, tröjor och yogabyxor i vitt var gjorda i ett lite tjockare tyg som inte blir genomskinligt. Så det bli mycket snyggt att se fram emot i slutet av januari. Vill du kolla in höstens kollektion från Asquith så finns det här...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar