fredag 28 januari 2011

Lantliv med ekospecial

Jag måste bara tipsa om lite inspiration inför helgen... I senaste numret av Lantliv (nr 2) är det flera sidor fullspäckade med inspiration, fina bilder och produkter under temat Eko. Jag gillar verkligen stilen och tycker naturligtvis att det är kul att de har med Camilla Norrbacks fina handdukar, rengöringskrämen från M Picaut, kläder från Spirit of Maya och halsband från Temple of Spirited Living.



Handdukar, halsband och rengöringskräm från hildur.se och Jacka från Lindex
Lindex jacka på förstasidan är också fin. Det var faktiskt min dotter som tipsade om den för någon vecka sedan. Så den ingår nu i min garderob tillsammans med en tröja som jag köpte samtidigt. Jag uppskattar att de stora kedjorna satsar på ekologiskt.  De når ju ut till betydligt fler kunder än vad Hildur gör. HM var bra förra året men i år ser utbudet lite magert ut tycker jag. Saknar också deras kategori med organic/ekologisk…mer om det en annan gång..

I Lantliv (nr 2) så får du dessutom en stickbeskrivning på en tröja ur boken "Stickat i Ekologisk ull" av Inga Lill Johansson. En helt underbar bok med många fina modeller och snygga bilder. Ja, nu vet du vad du ska göra i helgen...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar