tisdag 10 december 2013

Hildur tar ett stort steg och flyttar


I mitten av november var jag och kollade på en lokal som jag kände var helt rätt för oss. Vi ägnade sedan några veckor att fundera på om vi kunde ta steget. Tidigare har Hildur legat i vårt egna garage och nu skulle vi få en rejäl hyreshöjning. För mig blev det ett vinna eller försvinna beslut. Efter flera kvällar med budgetdiskussioner beslutade vi oss ändå för att satsa vidare. Så 1:a december, mitt i julruschen, flyttade vi lager och kontor till de nya lokalerna i Bolsheden, Billdal mellan Göteborg och Kungsbacka. Och vilket lyft det har blivit! Både för mig, familjen, packavdelningan och Hildur! Nu har jag bättre möjlighet att fotografera, ta in personal samt ha event. Vi har också ett showroom som vi kommer ha öppet en kväll i veckan. Nu kör vi…

Nu har vi flyttat till nya fräscha lokaler!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar