fredag 8 februari 2013

Stil i P1 med Camilla Norrback

Jag lyssnar ofta på Sveriges radio Play och mitt favoritprogram är Stil i P1 med Susann Ljung som sänds på fredagar. I går lyssnade jag på förra veckans program (från 1 februari) som bland annat handlade om Katja av Sweden. Programmet avslutades med en intervju av Camilla Norrback. Där berättar hon om sin konkurs och hur svår det är att driva ett mer miljövänligt designföretag i Sverige. Vi blev ju alla förvånade när beskedet kom om konkursen i höstas, bara någon vecka efter att att Norrback fick Elles Style Award för bästa kollektion. Vårens kollektion 2013 var också superfin så det känns lite snopet att hon nu fått lägga ner sitt företag. Men jag tror säkert att vi kommer få se mer av Camilla i framtiden för hon sitter inne med en enorm kunskap och en stil som behövs för att lyfta ekomodet i Sverige.

Lyssna gärna på intervjun med underbara Camilla Norrback.

Stil i P1 med Camilla Norrback (intervjun börjar efter ca 42 min)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar