fredag 22 februari 2013

Schyst frukost på Way Cup på Järntorget

Cirka en gång i månaden har det lilla hemliga nätverket Vira möte. Vira består av Fotograf Anna Sigvardsson, Malin Roux Johansson som driver Real Stars och så jag då. Vi träffas på frukostmöten och diskutera allt från företagande till semesterresor. Under de 2-3 år som vi regelbundet har träffats har vi delat med oss av både med- och motgångar i våra växande företag. För mig är dessa möten samt Annas och Malins stöd ovärderligt.

Sist vi hade möte föreslog Malin att vi skulle träffas på Way Cup på Järntorget. Jag som gillar schysta fik och ekologiska råvaror blev mycket imponerad. Snygg inredning, trevlig personal, god gröt och inte minst gott kaffe. Jag kan verkligen rekommendera ett besök. Luncherna ska tydligen vara ännu mer populära än frukostarna. Jordärtkocksoppan som jag köpte med mig till lunch var ljuvlig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar