måndag 4 juli 2011

Snygga necessärer från Apple & Bee


Apple & Bee gör vackra och funktionella väskor för smink, hudvård, shopping och för resan. De använder bara de finaste material som ekologisk bomull, jute och hampa. Deras väskor är en perfekt kombination av hållbarhet och lyx, välsydda med många fina detaljer. Väskorna från Apple & Bees är bra exempel på produkter som är bra hela vägen; bra företag, snygg design, bra materialval och inte minst så kommer de snyggt och ordentligt förpackade när vi fick leverans. Jag har själv den lilla sminkväskan  och den stora Beautybagen i svart - Nightbloom. Beautybagen har en genomskinlig innerdel som man kan ta ut - perfekt när man reser. När jag var ute och reste i nyss så hade jag bara med mig innerdelen och när jag gick igenom flygplatsernas säkerhetskontroller så kunde personalen smidigt se vad jag hade med mig. Funkade dock inte på London Stansted där man var tvungen att ha deras egna plastpåsar för att komma igenom. Juteväskan är också riktigt snygg och välgjord. Finns i två varianter och passar både som shoppingväska och strandväska!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar