torsdag 16 april 2015

Nyss släppte HM sin nya Consious Exclusive kollektion!

Efter en lyckad PR bearbetning började HM sälja sin Consious Exclusive kollektion idag kl. 10:00. Kollektionen består främst av designade festplagg i bland annat ekologisk bomull, mullbärssiden och lin. Kanske lite svårburna för de flesta men kläderna verkar vara i bra kvalitet och designen känns också hållbar. För en gångs skull hängde jag på låset - vid datorn. De olika plaggen verkade släppas med lite mellanrum. Jag hade extra koll på en snygg svart broderade bomullstoppen men den måste sålt slut på direkten. Typiskt. Men jag fick köpt en ärmlös frackskjorta och ett par frackbyxor i mullbärssiden (båda plaggen finns fortfarande kvar om du vill shoppa). Även den snygga smokingkavajen finns också kvar när jag postar detta inlägg. :) Du hittar HM Consious Exclusive här.... Jag återkommet med rapport när jag fått leveransen.
HM Consious Exclusive 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar