torsdag 3 oktober 2013

Ett par nya favoritkängor.

För några år sedan köpte jag ett par låga kängor av E&K. Riktigt snygga, i bra skinn och i naturligt garvat läder. Jag har haft dem nästan varje dag under vinterhalvåret och de håller än. Men tyvärr finns inte märket E&K kvar längre. Men så var jag på Scorett förra veckan och kände igen stilen på ett par kängor. Till min glädje så finns nu skor från Läeder by Nature som verkar vara ungefär samma företag. Jag fastnade för dessa nedan. Ganska stora i storlekarna så jag fick ta 36 i stället för 37 som jag vanligtvis har. De kostade visserligen 1900kr  men med tanke på att jag har haft mina tidigare i 3-4 år så är de värda det. Förutom de som jag köpt så fanns dessutom ett par i en mer sliten stil som var supersnygga. Kolla in dem här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar