måndag 9 maj 2011

Oj vad tiden går - nu fyller Hildur.se fyra år!

Jag kan ju inte påstå att jag visste vad jag gav mig in på för fyra år sedan när jag startade en e-handel med ett utbud som jag tyckte saknades på marknaden - ett snyggt utbud av ekologiska kläder, hemtextil och hudvård. Men jag visste att jag hade en bra idé och efter som jag fortfarande hänger kvar så har jag nog ändå lyckats. För er som varit med från början så vet ni att flera intressanta ekologiska märken har kommit och en del har försvunnit, utbudet har ändrats och utseendet varierat. Den sista satsningen på ny webbshop med snabbkassa har nog alla märkt av. Vi håller just nu på att planera för framtiden och ni får snart veta mera...


Tack för att ni är med och sprider Hildurs budskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar