torsdag 14 oktober 2010

The Fair Tailor - företaget som är vad det heter

Nu har jag äntligen beställt min egen måttanpassade skjorta från The Fair Tailor. The Fair Tailor kombinerar framagångsrikt företagande med socialt ansvarstagende. Skjortorna tillverkas av Child Watabaran Center i Nepal där vinsten går till projekt för att hjälpa gatubarn tillbaka in i samhället.
Idag gjorde jag min beställning på en klassiskt snygg damskjorta i ekologisk bomull. The Fair Tailors hemsida är precis omgjort. Snygg och lätt att beställa på. Jag tog en standarskjorta som jag sedan ändra lite på för att få den mer efter mina mått. Det var många val men jag ändrade bara krage och manshettknappar. Och så blev det ekologisk bomull så klart! En proffsig och trevlig kundsupport hjälpte mig när jag blev lite fundersam på storlekarna. Nu är det fyra veckor leveranstid - men tänk att få en alldeles egen måttsydd skjorta för bara 750kr!

Fortsättning följer...när jag fått min skjorta....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar