lördag 25 september 2010

All is Love so Love All



Den här inramade t-shirten hänger på Hildurs kontor och står ganska mycket för vår filosofi. Tröja är från C/O Berges första kollektion och är sedan länge slutsåld. Andreas från C/O Berge kontaktade mig våren 2008 för att sälja in sitt nya märke. Och fast jag både hade köpstopp och inte är största fan av budskap T-shirts så kunde jag inte låta bli att köpa in.

För visst är det Love All som det går ut på. Jag har valt att starta företag och sälja kläder i ekologisk bomull för jag vill inte att bomullsarbetarna och naturen i ex. Pakistan ska utsättas för gifter och kemikalier. Jag köper bara ekologiska bananer för jag vill ge bananarbetarna ett längre liv. Men jag försöker också gilla alla runt omkring mig, trots deras fel och brister. För jag har kommit fram till att jag då även accepterar att jag själv inte är perfekt. Detta inlägg är lite apropå valet för jag har fortfarande svårt att acceptera folk som bara ser till sitt eget bästa och inte respekterar människor för vem de är, var de kommer ifrån och har upplevt. 
All is Love so Love All!  Jag gillar olika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar